Latest topics
» Hayling Hoyby tuan_jim čet pro 05 2024, 11:56
» WESTLAWN Institute of Marine Technology
by tuan_jim pon stu 04 2024, 20:45
» Intervju sa g. Željkom Skomeršićem za portal "Nautička patrola"
by moto-klasika sub lis 19 2024, 19:24
» "Dani u Vali" - 2024.
by tuan_jim sri ruj 18 2024, 20:17
» Koncesije vezova posebno za drvene brodove
by tuan_jim uto ruj 17 2024, 21:40
» NOVA KNJIGA pred izdavanjem - "Stogodišnjaci iz našeg mula"
by Zaleksi uto ruj 10 2024, 13:26
Pozdrav iz Rogaške Slatine
2 posters
Stranica 1 / 1.
Pozdrav iz Rogaške Slatine
Eto, pa i da ja napišem par riječi o sebi.
Polako se spremam za penziju, a ostatak života ne namjeravam proživjeti ispred televizora ili nedaj bože ispred šanka, pa sam počeo sa izradom makete. Pošto sam totalni početnik, imam mnogo problema, sa samom izradom. Nešto mi je pomogao Luciano Keber sa svojom knjižicom ,,Priručnik za izradu makete trabakula'', a nešto sam našao i na forumu.
Neznam, što još da napišem o sebi, a da bi to učesnike ovog foruma interesiralo.
Pozdrav iz Rogaške Slatine,
Darko
Polako se spremam za penziju, a ostatak života ne namjeravam proživjeti ispred televizora ili nedaj bože ispred šanka, pa sam počeo sa izradom makete. Pošto sam totalni početnik, imam mnogo problema, sa samom izradom. Nešto mi je pomogao Luciano Keber sa svojom knjižicom ,,Priručnik za izradu makete trabakula'', a nešto sam našao i na forumu.
Neznam, što još da napišem o sebi, a da bi to učesnike ovog foruma interesiralo.
Pozdrav iz Rogaške Slatine,
Darko
Kroflak- Mornar
-
Član od : 16.04.2014
Sjedište : Rogaška Slatina
Re: Pozdrav iz Rogaške Slatine
Darko, dobrodošao na forum! Drago mi je što si nam se pridružio i radujem se razmjeni iskustava. Što si odabrao za svoj prvi projekt?
Dida- Kontraadmiral
-
Član od : 20.07.2013
Dob : 83
Sjedište : Sisak
Hvala na dobrodošlici. Bio sam siguran, da nitko ne čita te pozdrave.