Latest topics
» BRACERA U REMONTUby tuan_jim sub ruj 16 2023, 09:25
» Biograd - rujanska dvojna izložba - i izložba pomorskih škrinja i izložba tehničkih crteža Velimira Salamona
by tuan_jim pon ruj 11 2023, 13:30
» Armed longboat
by Zaleksi ned ruj 10 2023, 11:00
» "Žene kalafata" - priprema izložbe u Betini
by tuan_jim sub ruj 09 2023, 09:21
» 26. Dani latinskog idra
by tuan_jim čet kol 31 2023, 14:05
» Rezanje laserom
by Veber uto kol 29 2023, 21:18
Pozdrav iz Rogaške Slatine
2 posters
Stranica 1 / 1.
Pozdrav iz Rogaške Slatine
Eto, pa i da ja napišem par riječi o sebi.
Polako se spremam za penziju, a ostatak života ne namjeravam proživjeti ispred televizora ili nedaj bože ispred šanka, pa sam počeo sa izradom makete. Pošto sam totalni početnik, imam mnogo problema, sa samom izradom. Nešto mi je pomogao Luciano Keber sa svojom knjižicom ,,Priručnik za izradu makete trabakula'', a nešto sam našao i na forumu.
Neznam, što još da napišem o sebi, a da bi to učesnike ovog foruma interesiralo.
Pozdrav iz Rogaške Slatine,
Darko
Polako se spremam za penziju, a ostatak života ne namjeravam proživjeti ispred televizora ili nedaj bože ispred šanka, pa sam počeo sa izradom makete. Pošto sam totalni početnik, imam mnogo problema, sa samom izradom. Nešto mi je pomogao Luciano Keber sa svojom knjižicom ,,Priručnik za izradu makete trabakula'', a nešto sam našao i na forumu.
Neznam, što još da napišem o sebi, a da bi to učesnike ovog foruma interesiralo.
Pozdrav iz Rogaške Slatine,
Darko
Kroflak- Mornar
-
Član od : 16.04.2014
Sjedište : Rogaška Slatina
Re: Pozdrav iz Rogaške Slatine
Darko, dobrodošao na forum! Drago mi je što si nam se pridružio i radujem se razmjeni iskustava. Što si odabrao za svoj prvi projekt?

Dida- Kontraadmiral
-
Član od : 20.07.2013
Dob : 82
Sjedište : Sisak
Hvala na dobrodošlici. Bio sam siguran, da nitko ne čita te pozdrave.