Drveni brodovi - forum
Zdravi bili!

Molim vas, prijavite se ili registrirajte kako biste mogli koristiti sve mogućnosti foruma.
Želim vam ugodno provedeno vrijeme na forumu.

Join the forum, it's quick and easy

Drveni brodovi - forum
Zdravi bili!

Molim vas, prijavite se ili registrirajte kako biste mogli koristiti sve mogućnosti foruma.
Želim vam ugodno provedeno vrijeme na forumu.
Drveni brodovi - forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Ćakulica
by Veber Today at 10:28

» Cross-section HMS VICTORY
by livio Yesterday at 20:02

» Escale a Sete 2024.
by tuan_jim Yesterday at 15:01

» Ninska plazulja
by stari pet oľu 22 2024, 12:31

» Premuda 1:43
by tuan_jim ned oľu 17 2024, 11:56

» Galija real de france
by livio pet oľu 15 2024, 21:52

Posjete od 12.05.2018.
Affiliates
free forum


Cesenatico - škola jedrenja i tradicionalne navigacije

Go down

Cesenatico - škola jedrenja i tradicionalne navigacije Empty Cesenatico - škola jedrenja i tradicionalne navigacije

Postaj by Dida uto tra 15 2014, 13:51

Nije na hrvatskom, ali se može zaključiti da se radi o školi jedrenja i navigacije, pa ako netko ide u Italiju neka navrati i u tu školu, ako ne može bez nje. Na kraju ima i Google prijevod.

Cesenatico - škola jedrenja i tradicionalne navigacije Scuolavelastorica_locandina_2014_zps602f7591

Scuola di vela e navigazione storica
Cesenatico, Museo della Marineria, dal 12 al 14 giugno 2014

Il Museo della Marineria di Cesenatico e l’Istituto Italiano di Archeologia ed Etnologia Navale (ISTIAEN) invitano alla scoperta di un modo autentico e totale di vivere il mare, riproponendo la sesta edizione della scuola di vela con barche tradizionali.

La Scuola ha lo scopo di far conoscere e valorizzare la nautica tradizionale, sia come prezioso patrimonio culturale, sia come modo autentico e coinvolgente di vivere lo sport della vela, recuperando un rapporto diretto e originario con il mare e le tecniche per navigarlo. Gli argomenti della scuola andranno dalla storia ed evoluzione di barche e vele alle tecniche di navigazione e all’uso di strumenti nautici tradizionali. Le tre giornate di corso vedranno lezioni intensive a bordo e a terra, con un programma che prevede - compatibilmente con le condizioni meteomarine - almeno due giornate in mare.
Il corso avrà la durata di tre giorni, da giovedì 12 a sabato 14 giugno 2014, con un massimo di 18 partecipanti ammessi. Mentre le lezioni e i briefing si terranno al Museo della Marineria di Cesenatico, per le lezioni in mare saranno impiegate un trabaccolo e un bragozzo del Museo della Marineria di Cesenatico. La direzione scientifica del corso e il ruolo di tutor è affidata a Stefano Medas, archeologo e storico navale, Presidente dell'ISTIAEN.
Non è richiesta alcuna precedente esperienza di vela, ma solo la voglia di vivere il mare in modo intenso e autentico. All'atto della conferma di iscrizione verranno fornite tutte le necessarie indicazioni pratiche (abbigliamento, dotazioni, precauzioni, ecc.).
L'iscrizione alla scuola ha un costo a persona di € 99 e comprende la partecipazione a tutte le attività didattiche comprese le uscite in mare.
Le attività del Museo della Marineria di Cesenatico si svolgono in collaborazione con Gesturist Cesenatico S.p.A..
Informazioni/iscrizioni:
Museo della Marineria Cesenatico: 0547-79205 - infomusei@cesenatico.it
Google prijevod:
(Ipak je trebalo malo intervenirati i ispraviti prijevod.)
Cesenatico, Pomorski muzej, od 12. do 14. lipnja 2014.

Pomorski muzej Cesenatico i Talijanski institut za arheologiju i pomorsku etnologiju (ISTIAEN) poziva vas da otkrijete autentični života na moru, pa predstavlja šestu školu jedrenja na tradicionalnim brodovima.

Škola ima za cilj podizanje svijesti i promicanje tradicionalne nautike, kao dragocjene kulturne baštine, i omogućava da na vjerodostojan i zanimljiv način doživite jedriličarski sport, uspostavlja izravan odnos s morem i originalnim tehnikama za navigaciju. Teme će se biti u rasponu od školske povijesti i evolucije brodova s jedrima do navigacijske tehnologije i korištenja tradicionalnih nautičkih instrumenata. Tijekom tri dana tečaja trajati će intenzivne lekcije na brodu i obali, s programom koji uključuje - zavisno o vremenskim uvjetima - najmanje dva dana na moru.

Tečaj će trajati tri dana, od četvrtka 12. do subote 14. lipnja 2014., s maksimalno 18 sudionika. Predavanja i brifinzi će se održati u Muzeju Cesenatico, obučavanje na moru će biti na malom jedrenjaku i bragozzu pomorskog muzeja Cesenatico. Smjer znanstvenog napretka i ulozi mentora će biti Stefano Medas, pomorski povjesničar i arheolog, predsjednik ISTIAEN-a .

Ne zahtijeva nikakvo prethodno iskustvo u jedrenju, već samo želju da živimo na moru na intenzivan i autentični način. Nakon potvrde registracije će se osigurati sve potrebne praktične informacije (odjeća, oprema, mjere opreza, itd..).

Upis u škola ima cijenu od 99 € po osobi i uključuje sudjelovanje u svim obrazovnim aktivnostima koje uključuju izlete na more.

Aktivnosti u Pomorskom muzeju u Cesenaticu se odvijaju u suradnji s Gesturist Cesenatico SpA

Informacije za registraciju:

Muzej Marine Cesenatico: 0.547 - 79.205 - infomusei@cesenatico.it

_________________
Pozdrav,
Dida Very Happy
Dida
Dida
Kontraadmiral
Kontraadmiral

Hrvatska
Mozzila Firefox
Posts : 2157
Reputation : 359
Član od : 20.07.2013
Dob : 83
Sjedište : Sisak
Bez opomene

[Vrh] Go down

[Vrh]

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.